Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

MSW



Καλημέρα , τι κάνετε ??? ελπίζω να είσαστε καλά....σήμερα έχω να σας δείξω αρκετά πράγματα
ένα από αυτά που θα σας δείξω τώρα είναι το φόρεμα της nikol_n όπου εκπροσώπησε την Ελλάδα στον φετινό διαγωνισμό MSW και κατέκτησε την 5 θέση . Παρατηρίσατε κατά την διάρκεια του διαγωνισμού ότι είχε συνδυάσει ένα κίτρινο φόρεμα με άλλα αξεσουάρ στις αποχρώσεις του φουξ ??? αυτό είναι κάτι όπου το συνδύασε πολύ καλά και εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ!!! η nikol_n ντύνετε πάρα πολύ ωραία... είναι πρότυπο για εμένα τα συνδυάζει όλα υπέροχα και για εμένα 5 αστεράκια δεν είναι αρκετά για την nikol .
Έχω παρατηρήσει ότι έχει ακριβό ( όχι πάντα) γούστο και αυτό μου αρέσει πολύ καθώς το φόρεμα όπου φορούσε για τον διαγωνισμό στοιχίζει 150 stardollars !!! (αυτό πάει να πει ότι ενδιαφερόταν πολύ όπου την ψηφίσατε για MSW και ότι θα έκανε τα πάντα για να πάρει μια καλή θέση όπου και την πήρε ) :)



Φιλάκια Sunnylyna123
Writer...


2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απολύτος η nikol_n είναι εκπληκτική δεν έχω λόγια !! Το φόρεμά της ήταν και είναι τέλειο οπως αυτή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή