Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη...


Γεία σας ,σήμερα σας έχω συνέντευξη από την MISTAKLO όπου πρόσφατα βγήκε NCG και έχει αδερφή την nikol_n .Επέλεξα αυτήν γιατί μου αρέσει πολύ ο χαρακτήρας της και ο τρόπος όπου ντύνετε στο Stardoll...τις ημέρες όπου της έπερνα συνέντευξη παρατήρησα ότι μερικοί άνθρωποι ξεπερνούν τα όρια καθώς δεν την συμπεριφερό
ταν όπως πρέπει και μάλιστα ένα κορίτσι έφτασε να κάνει και λογαριασμούς Stardoll με τα ονόματα MITSAKLO και ΜITSAKLO.XAZH.....δηλαδή τι άλλο να πω!!! ένα άλλο κορίτσι βγήκε και είπαι ότι η αδερφή της η nikol_n την έβριζε...αλλά παρόλα αυτά η MITSAKLO (Ιωάννα) τους συμπεριφερόταν με τον ανάλογο τρόπο...... :)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ :

1) Τι σημαίνει για εσένα η μόδα ?

1. Η μόδα για μένα σημαίνει πολλά..Είναι καθημερινότητα..Προσπαθώ πάντα να την ακολουθώ και να συνδυάζω τα ρούχα όμορφα μεταξυ τους...Θέλω παντοτε να είμ
αι στη μοδα :]

2)Ο τρόπος όπου ντύνεσαι στο Stardoll δηλώνει κάτι ?

2. Κάθε άνθρωπος ντύνεται με βάση τις προτιμήσεις του..Όπως ειπα και παραπανω μου αρέσει να ακολουθώ τη μόδα και να τα συνδυάζω όμορφα μεταξύ τους..

3)Μέχρι πόσα χρήματα θα έδινες για να αγοράσεις ένα φόρεμα?

3.Αναλόγως το φόρεμα..Αν είναι κατι rare τότε θα το πλήρωνα ακριβά..

4)Θα άλαζες στυλ ντυσίματος ?

4. Όχι..Μου αρέσει ετσι οπως ντυνομαι και γενικώς δε μου αρέσει να αλλάζω για κανέναν...Πρεπει οι αλλοι να σε αποδεχονται γι αυτο που εισαι..

5) Σε έχει προσβάλει κάνεις για το ντύσιμο σου ?

5. Δε μου εχει συμβει..αλλά και πάλι..ο καθένας έχει το δικαιώμα να εκφράζεται και να ντύνεται όπως του αρέσει και κανεις δεν πρεπει να τον κατακρινει..


6)Τι θα έλεγες στους αναγνώστες του blog για την μόδα και για τον τρόπο όπου πρέπει να ντύνονται ?



6. Αυτό που εχω να πω ειναι πως η λεξη μοδα ειναι σχετικη..πρεπει να ντυνονται ετσι οπως θελουν αυτοι και να μην αλλαξουν για κανεναν! Αν αυτο το στυλ που εχουν τους εκφραζει τοτε κανενας δεν εχει το δικαιωμα να τους πει κατι αρνητικο...:]

Αυτή είναι μια μικρή συνέντευξη από την MITSAKLO με θέμα την ΜΟΔΑ

Θέλω να Ευχαριστήσω πολύ την MITSAKLO όπου δέχτηκε να κάνει την συνέντευξη και αφιέρωσε έστω και 20 λεπτά για το blog μας Stardoll World Team ♥

Φιλάκια Sunnylyna123
Writer...

*Εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι μου άρεσε πολύ η συνεργασία μου με την MITSAKLO και ότι είναι τώρα σαν να τελείωσε ένα κομμάτι της ζωής μου...ηληκρινά θα ήταν τιμή μου και χαρά μου να ξανασυνεργαστώ μαζί της και ότι θα το ήθελα πάρα πολύ...♥


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου