Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη...



Γεία σας, σήμερα σας έχω συνέντευξη από την Christy50 είναι ένα πάρα πολύ καλό κορίτσι και πιστεύω είναι ένα από τα καλύτερα κορίτσια στο ελληνικό Stardoll.

Συνέντευξη:


1)Πως σε λένε και πόσο χρονών είσαι ?

1) Με λένε Χριστίνα και είμαι 15 ετών.

2)Πόσο καιρό παίζεις stardoll και πως ξεκήνησες?

2) Παίζω γύρω στα 3 χρόνια Stardoll δηλαδή απο τις 12.12.2009. Ξεκίνησα να παίζω βλέποντας την ξαδέρφη μου MITSAKLO και σιγά σιγά έγινε κομμάτι της καθημερινότητάς μου.

3)Έχεις κερδίσει βραβεία και αν ναι πόσα και σε πια κατηγορία?

3) 'Εχω κερδίσει 2 βραβεία για το National Covergirl της Ελλάδας, έχω έρθει αρκετές φορές 4η και 5η θέση στα Covergirls και έχω πάνω από 50 βραβεία παιχνιδιών.

4) Πως είναι το στίλ σου?

4) Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο style και όπως μπορεί να έχετε παρατηρήσει φτιάνω την κούκλα μου με διαφορετικά styles την φορά.

5) Έχεις δεχτεί ποτέ άσχημη συμπεριφορά?

5) 'Εχω δεχτεί πάρα πολλές φορές άσχημη συμπεριφορά αλλά προσπαθώ να μην ασχολούμαι με ανθρώπους που δεν έχουν τι να κάνουν και έτσι ασχολούνται με τις ζωές των άλλων.

6) Τι σου αρέσει περισσότερο στον κόσμο του Stardoll?

6) Στον κόσμο του Stardoll μου αρέσει που μπορώ να κάνω διάφορους φίλους και να ασχολούμαι με τη μόδα.

7) Ποιο είναι το αγαπημένο σου μαγαζί στο Stardoll?

7) Δεν έχω κάποιο αγαπημένο μαγαζί που ψωνίζω μόνο απο αυτό αν και δεν προτιμώ πολύ το μαγαζί: "Stardoll".

8) Τι θα έλεγες στους αναγνώστες αυτού του blog?

8) Στους αναγνώστες αυτού του blog θα έλεγα να είναι πάντα ο εαυτός τους, να μη δίνουν αξία σε ανθρώπους που δεν την χρειάζονται και να μην αντιγράφουν medolls άλλων μελών γιατί έχει καταντήσει ένα φαινόμενο πολύ εκνευριστικό . Ευχαριστω! :)


Αυτή ήταν η συνέντευξη της Christy50, πραγματικά μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις της και χάρηκα που δέχτηκε αυτή την συνέντευξη....

Φιλάκια
Anto11000


1 σχόλιο: