Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη...


Γεία σας, σας έχω συνέντευξη από την Katerinoula.com την ιδιοκτήτρια του blog όπου μας απαντάει σε ερωτήσεις όπου αφορά το blog...

Συνέντευξη:

1) Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι?


1)Με λένε Κατερίνα και είμαι 14 χρονών.

2)Πότε δημιούργησες το blog Stardoll World Team και πώς σου ήρθε η ιδέα να δημιουργήσεις αυτό το blog ?

2)Το δημιούργησα τον Σεπτέμβριο λίγο πριν αρχίσουν τα σχολεία. Ήθελα να το φτιάξω γιατί μου αρέσει πολύ να γράφω άρθρα σχετικά με μόδα και make up και γενικά ότι έχει σχέση με το stardoll.


3)Για ποίο λόγο παίζεις Stardoll και τι σου αρέσει σε αυτό ?

3)Παίζω stardoll γιατί μου αρέσει πολύ η μόδα και γιατί είναι ένα παιχνίδι που σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις νέους φίλους με ασφάλεια , διασκεδάζοντας ταυτόχρονα!

4)Τι θα άλλαζες στο blog σου ?


4)Στο blog μου δεν θα άλλαζα τίποτα. Φυσικά δέχομαι προτάσεις για το πώς θα μπορούσε να γίνει καλύτερο.


5) Έχεις παρατηρήσει κάτι όπου δεν σου αρέσει στο blog ?

5)Όχι δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.

6) Είσαι ευχαριστημένη από τις Writers ?

6)Η αλήθεια είναι πως είμαι πάρα
πολύ ευχαριστημένη από την δουλεία τους και μάλιστα περισσότερο από όσο περίμενα και θέλω να σας ευχαριστήσω όλες για αυτή την καταπληκτική δουλεία και προσπάθεια που κάνετε.

7) Με πια κριτήρια θα κρίνεις της υποψήφιες Writers ?

7)Καταρχήν θέλω να τονίσω το ότι δεν παίζει κανένα ρόλο το αν θα είναι superstar ή όχι. Τα κριτήρια θα είναι το περιεχόμ -
ενο των άρθρων τους και το πόσο τακτικές θα είναι στο να τα γράφουν.

8)Τι θα έλεγες στους αναγνώστες τού του blog ?

8)Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να πω σε όλα τα μέλη του stardoll να μην στεναχωριούνται για άσχημα σχόλια ή κάτι που κάποιος μπορεί να πει για την εμφάνιση ή το πως είναι η σουίτα τους , γιατί μην ξεχνάτε πως το stardoll είναι ένας εικονικός κόσμος με μόνο σκοπό να περνάμε εμείς καλά και να κάνουμε νέους φίλους. Και τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Anto11000 που μου πήρε αυτή την συνέντευξη και που είναι τόσο τακτική με το blog.

Ευχαριστώ πολύ την Katerinoula.com
για αυτή την συνέντευξη...


Φιλάκια Anto11000









3 σχόλια: