Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Μπαλαρίνα...




Γεία σας , πρώτα από όλα θέλω να πω Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν !!!...λοιπόν σήμερα θα σας δείξω πως μπορείτε να μεταμορφωθείτε σε πρίμα μπαλαρίνα ( σε stardollars ) ...και μαθητευόμενη μπαλαρίνα ( σε starcoins ).....Ελπ
ίζω να σας αρέσουν!!!!!

*Περιμένω σχόλια...και για ότι ερωτήσεις έχετε γράψετε τ

ο στα σχόλια και εγώ είμαι διαθετιμένη να σας απαντήσω.....


Prima Mpalarina...stardollars

Μαθητεύομενη μπαλαρίνα...starcoins


Φιλάκια Sunnylyna123
Writer...



5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ,έξυπνο και δημιουργικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά σας λόγια...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά...♥ μου έμαθα ότι είσαι υποψηφία Writer για την κατηγορία όπου είμαι και εγώ...Καλή Επιτυχία!!!...και θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σου :)...Good luck !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή