Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Auditions

Γεια σε όλες και σε όλους! Σήμερα όπως γνωρίζεται αρχίζουν οι auditions για writers. Ζητώ συγνώμη που καθυστέρησα να γράψω αυτό το άρθρο αλλά ήμουν πολύ απασχολημένη. Λοιπόν , ακούστε πως θα γίνουν οι auditions. Πρώτα από όλα θα σας γράψω ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις τις οποίες καλείστε να απαντήσετε. Στην συνέχεια ανάλογα με την κατηγορία writer που θα έχετε επιλέξει π.χ make up θα γράψετε από ένα εως τρία άρθρα που πιστεύετε ότι αξίζουν να μπουν στο blog και θα μου τα στείλετε με mail ή θα μου πείτε που θα τα έχετε για να πάω να τα δω. Θα σας δώσω μερικές συμβουλές για τα άρθρα. Πρέπει να είναι στα ελληνικά με σωστή ορθογραφία και τόνους να υπάρχουν κενά ανάμεσα στα σημεία στίξης. Τελευταία και σημαντικότερη συμβουλή , να βάζετε ΠΑΝΤΑ φωτογραφίες στα άρθρα σας. Αυτό ήταν όλο κι όλο.  Αυτές που θα περάσουν θα είναι μια , το πολύ δυο από κάθε κατηγορία και θα επιλεγούν από εμένα. Ότι σας έγραψα παραπάνω έχετε χρόνο να το γράψετε από σήμερα μέχρι την Κυριακή 22 Ιανουαρίου. Εδώ είναι το ερωτηματολόγιο :


1)Πώς σε λένε και πόσων ετών είσαι;

2)Ποιο είναι το ψευδώνυμό σου στο stardoll;


3)Από πότε είσαι μέλος στο stardoll;


4)Πόσο καιρό έχεις περίπου που έχεις ανακαλύψει το blog;


5)Πώς το ανακάλυψες;


6)Έχεις δουλέψει ως writer σε κάποιο άλλο blog;


7)Έχεις κάποιο δικό σου blog σχετικά με το stardoll; Αν ναι πώς το λένε;


8)Πόσο τακτική θα είσαι στο να γράφεις άρθρα;


9)Πόσο τακτικά επισκέπτεσαι το blog;


10)Πιστεύεις πως το blog είναι χρήσιμο σχετικά με την πληροφόρηση για όλα τα νέα του stardoll και τις διάφορες συμβουλές που έχει; Αν όχι , τι προτείνεις για να γίνει καλύτερο και διασκεδαστικότερο; 


11)Για ποιο λόγο θέλεις να γίνεις writer;


12)Και τέλος (αυτό δεν θα επηρεάσει το αν θα περάσετε) σας άρεσε αυτό το ερωτηματολόγιο; Απαντήστε μονολεκτικά.


Αυτά ήταν όλα ,σας εύχομαι καλή επιτυχία
Katerinoula.com



6 σχόλια:

  1. Γειά σας το όνομά μου είναι Αγάθη και είμαι 12 ετών !Το ψευδονιμό μου στο stardoll είναι rosellllla.Είμαι μέλος στο stardoll εδώ και 3 χρόνια.
    Το blog σας το εχω ανακαλύψει εδώ και 2 μήνες !
    Το ανακάλυψα όταν εψαχνα να βρω ενα blog που να με οικασνοποιει για το stardoll!κι έτσι βρήκα το δικό σας!!
    Βασικά είχα blog και εγραφα εκει το λενε Stardoll by Greeece.Τώρα πλέον όμως δεν γράφω εκει!Γιατι δεν είχα μέλη.
    Αν γέινω writter εδώ πιστέβω ότι θα γράφω 2 φορές την εβδομάδα!Διοτι τώρα με τα διαγονίσματα δεν θα εχω πολυ χρονο και επισης εγω θελω να ενταχθ΄ψ στην κατηγορία για mαke up.Το blog σας το επισκέπτομε καθε μερα !Πιστέβω οτι αυτό το blog ειναι Τελειο θα γεινει ακομη πιο πολυ ωραιο με περισσοτερα αρθρα και συμβουλεσ για το stardoll.Θέλω να γείνω writter γιατί νομίζω οτι ολες οι κοπελες θελουν συμβουλεσ για θεματα ομορφιας γιατί κανεις δεν ειναι τέλειος σε τετια θέματα ολοι θέλουμε μια βοηθεια και αυτο θέλω να κανω εγω να βοηθησω τισ οπελεσ να βαφονται ωραια!Ναι μου αρεσε το ερωτιματολογιο!!



    Αgatha_1
    (rosellllla)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ειμαι η Χρυσα και ειμαι 11,5 ετων.
    Στο stardoll με λενε ChryssakiGolden
    Ειμαι στο stardoll περιπου 3 χρονια αλλα απο μια παλια μου κουκλα την ChryssaB. που τωρα την εχω σβησει.Σας εχω ανακαλυψει εδω και 3 μηνες περιπου καθως εψαχνα στην αναζητηση κατι που να εχει σχεση με το stardoll.Δυστυχως δεν εχω δουλεψει ξανα ως writter αλλα ετοιμαζω καιρο συνολακια για κοριτσια στο stardoll.Δεν εχω δικο μου blog γιατι πιστευω πως ηδη υπαρχουν πολλα και δεν χρειαζεται.
    Στο μπλογκ θα γραφω περιπου καθε 2 με 3 φορες την εβδομαδα αναλογως ποσες θελεις.Ετσι κι αλλιως καθε μερα ειμαι stardoll.Πιστευω οτι το blog ειναι αρκετα χρησιμο καθως εχει ολες τις κατηγοριες του stardoll.
    Θελω να γινω writter για να μπορω να δειξω αυτα που φτιαχνω(ΣΥΝΟΛΑΚΙΑ)
    γιατι θα δωσω πολλες ιδεες στα αλλα κοριτσια.Το στυλ για τα συνολακια δεν ειναι συγκεκριμενο μπορω να κανω αλλο στυλ καθε φορα αναλογως την εβδομαδα(καθε εβδομαδα ενα αλλο ειδος)Δεν εχω ιδιαιτερο στυλ που να μην αλλαζει για αυτο και μπορω να δημιουργησω οτι μου ζητησετε.Φυσικα θα κανω συνολακια σε κατηγοριες non-ss ss Μου αρεσε το ερωτηματολογιο.Αν και εγραψα πολλα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://i43.tinypic.com/250jh1g.jpg
    Ωριστε και το ντυσιμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://bygreece.blogspot.com/2012/01/auditions-stardoll-world-team.html εκει έχω το αρθρο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πατίστε το στην μπαρα για να σας βγει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας όμως θα ήθελα να δω μερικά ακόμη άρθρα για να μπορώ να σας αξιολογήσω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή