Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη...



Γεία σας τι κάνετε λοιπών σήμερα σας έχω συνέντευξη από την BELLA.ION και την ευχαριστώ που δέχτηκε αυτήν την συνέντευξη...:)

1)Πως σε λένε και πόσο χρονών είσαι ?

Με λένε Ιωάννα και είμαι 13.

2)Πόσο καιρό παίζεις stardoll και πως ξεκήνησες?

Παίζω Stardoll 2 χρόνια και ξεκίνησα όταν μου το έμαθε μια φίλη μου.

3)Έχεις κερδίσει βραβεία και αν ναι πόσα και σε πια κατηγορία?

Όχι.

4) Πως είναι το στίλ σου?

Το στίλ μου είναι ιδιέτερο ....μου αρέσουν τα μοντέρνα και παράξενα πράγματα.

5) Έχεις δεχτεί ποτέ άσχημη συμπεριφορά?

Ναι πολλές φορές.

6) Τι σου αρέσει περισσότερο στον κόσμο του Stardoll?

Όλα!
7) Ποιο είναι το αγαπημένο σου μαγαζί στο Stardoll?

Μiss sixty , Killah , Le....

Φιλάκια
Anto11000


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου