Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

LoveKirikia

Γεία σας σήμερα είμαι χαρούμενη για το λόγο ότι βρέθηκε εστώ και μια κοπέλα που την ενδιέφερε να την πάρω συνέντευξη.Η κοπέλα αυτή είναι η LoveKirikia είμαι πολύ χαρούμενη που δεχτήκε.

1)Πως σε λένε και πόσο χρονών είσαι ?

Με λένε Κιρικία και είμαι 12 χρονών

2)Πόσο καιρό παίζεις stardoll και πως ξεκήνησες?

Παίζω stardoll 2 χρόνια αλλά ξεκίνησα με μία άλλη κούκλα!

3)Έχεις κερδίσει βραβεία και αν ναι πόσα και σε πια κατηγορία?

Έχω βγει δύο φορές ncg και μεθαύριο θα τρέξω για cg!

4) Πως είναι το στίλ σου?

Το στιλ μου.....ομολογώ πως με βάζεις στα δύσκολα!Δεν έχω επιλέξει ακόμα στυλ ,μπορεί τη μια να είμαι πιο επίσημη και την άλλη πιο extreme αλλά πάντα φοράω κάτι που ή τραβάει την προσοχή ή ένα καλό συνδυασμό ή απλός τα αγαπημένα μου κομμάτια!

5) Έχεις δεχτεί ποτέ άσχημη συμπεριφορά?

Εκατοντάδες άτομα μου συμπεριφέρονται άσχημα είτε από τη ζήλια τους ή από οτιδήποτε που αλλάζω αλλά το έχω συνηθίσει και δεν δίνω σημασία τώρα πια!

6) Τι σου αρέσει περισσότερο στον κόσμο του Stardoll?

Στο stardoll λατρεύω τα ψώνια , το ότι μπορείς να φορέσεις ότι θεά και δεν σε κρίνουν τόσο όσο στην πραγματική ζωή, αλλά ποιο πολύ μου αρέσει να μπαίνω και να μιλάω με τα φιλαράκια μου.

7) Ποιο είναι το αγαπημένο σου μαγαζί στο Stardoll?

Στο stardoll μου αρέσουν ΌΛΑ τα ,μαγαζιά αλλά έχω αδυναμία σε τρία; Το Limited Edition, το miss-sixty και το bisoy.

8) Τι θα έλεγες στους αναγνώστες αυτού του blog?

Στους αναγνώστες αυτού του υπέροχου blog θα ήθελα να πω να έχουν πάντα το κεφάλι τους ψηλά, να μην εξαρτιούνται από τα σχόλια των άλλων και να είναι τολμηροί γιατί αυτό κάνει την διαφορά!♥ .

Ευχαριστούμε την LoveKirikia όπου την α

γαπάμε πάρα πολύ !!!
♥όπου δέχτηκε να κάνει αυτή την συνέντευξη :)

Αυτά για σήμερα !!!

Φιλάκια Anto11000♥


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου