Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Τελευταία Ανάρτηση...:(

Γεία σας τι κάνετε ??? Λοιπόν το ξέρω ότι τόσο καιρό δεν έγραφα... Καταρχήν αν δεν κάνω λάθος
η τελευταία μου ανάρτηση ήταν μέσα στον Φεβρουάριο λοιπόν εκείνη την περίοδο δεν μπορούσα να
γράψω επειδή είχα ένα οικογενειακό θέμα. ( ήμουν κάπως επειδή δεν μπορούσα να συνειδητοποιείσω
ότι ένα αγαπημένο μου  πρόσωπο έφυγε από την ζωή.) Λόγο κάποιων υποχρεώσεων θα πρέπει να εγκαταλείψω το blog ευχαριστώ  την Katerinoula.com  όπου μου παραχώρησε μια  θέση στο blog της  , ελπίζω να σας άρεσαν οι αναρτήσεις μου πάντως  όλα  αυτά  για εμένα θα μου μηνούν σαν μια μικρή καλή ανάμνηση. Θα παρακολουθώ το blog και θα βλέπω την πορεία του αλλά δεν θα γράφω.Εύχομαι τα καλύτερα για το blog να παραμήνει  όπως ήταν .

                                                    Στεναχωριμένα Φιλάκια
                                                                   Anto11000...:(

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου