Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Cinema ή Home Cinema;

Λοιπόν αγόρια και κορίτσια. Τώρα που έχουμε διακοπές είμαι σίγουρη πως το μόνο πράγμα που οι περισσότεροι θα κάνετε είναι να βγαίνετε βόλτες με τους φίλους σας και να διασκεδάζετε με κάθε τρόπο. Ένας από τους πιο αγαπημένους μου τρόπους διασκέδασης είναι να βλέπω ταινίες!Μου αρέσει είτε να τις βλέπω στο σπίτι μαζί με κάποια φίλη είτε στο cinema. Δυστυχώς ένα από τα πιο γνωστά cinema τα Ster έκλεισαν και έχουμε χάσει λίγο την επαφή με το out cinema . Επειδή μου είχε λείψει πολύ το cinema εκτός σπιτιού αποφάσισα να επισκεφτώ αυτό στα Mall. Δεν έχω αποφασίσει ποια ταινία θα δω ακόμη αλλά έκανα μια έρευνα και έχω να προτείνω και σε εσάς κάποιες:

Γάτος Σπυρουνάτος

Arthur Christmas Ο Γιος Του Αϊ Βασίλη

Happy Feet 2

The Smurfs-Τα Στρουμφάκια

Μάλλον θα δω μια από αυτές και μόλις γυρίσω θα κάνω ένα άρθρο με τις εντυπώσεις μου. Αυτά για τώρα. Καλές γιορτές και καλά να περάσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου