Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ

  • 1. Πώς νιώθεις τώρα που βγήκες Miss Stardoll World 2011?
  • Νιώθω τέλεια που κέρδισα το MSW! Είμαι πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη!
  • 2. Γιατί πιστεύεις τα πήγες τόσο καλά στο διαγωνισμό;
  • Πιστεύω πως διακόσμησα ωραία τη σουίτα μου και είχα πολύ ωραία συνολάκια για τη MeDoll μου.
  • 3. Ποιον ψήφισες εσύ;
  • Ψήφισα όλες τις φίλες μου που ονειρευόντουσαν να γίνουν MSW κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.
  • 4. Τι θα μπει στο iPod touch σου;
  • Μου αρέσουν η ροκ και η ποπ μουσική. Θα κατεβάσω τέτοια μουσική στο iPod μου, όπως επίσης ταινίες που δεν έχω δει ακόμα.
  • 5. Τι θα ήθελες να πεις σε όλους εκεί έξω που σε ψήφισαν;
  • Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Stardoll που με υποστήριξαν κατά τη διάρκεια του MSW επίσης να τους πω ότι τους αγαπώ κι εγώ!

XFashion-LoverX


Lsdluciana

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου